Голограми, VR, зйомки за допомогою швидкісних дронів — у новому кліпі TVORCHI експериментують з технологіями та продовжують розвивати соціальну тему самоідентифікації. «Віч-на-віч» — це історія одного героя на зламі двох світів: реального та віртуального.
Сюжет розкриває історію героя (Джеффрі), що залишившись віч-на-віч з собою, поринає у віртуальну реальність за допомогою музичного провідника (Андрія) та VR-окулярів. У паралельному світі герой зустрічає особливу дівчину, та йому залишається з’ясувати: вона справжня чи це лише голографічна метафора у його свідомості.
«Тільки наодинці з собою ми можемо відповісти відверто, чого нам насправді хочеться. Завдяки VR-окулярам ми показали, що можна, зрозуміти свої бажання, заглянувши в себе, в наш особистий світ, — розповіли TVORCHI. — Але в той же час, ми даємо зрозуміти, що тільки в реальному житті ми можемо втілювати бажання по-справжньому, відчувати і переживати всі емоції».
Режисером кліпу «Віч-на-віч» став Кирило Сулига, відомий реалізацією масштабних рекламних та фешн-кампейнів. Це вже друга спільна робота TVORCHI з режисером: раніше Кирило зняв для гурту кліп #не_танцюю, який на YouTube переглянули вже більше 1,5 млн разів.
Для образів креаторів стилісти підібрали ретро-стиль 80-х років, який був заявлений раніше на обкладинці треку «Віч-на-віч». За футуризм відповідають кадри, реалізовані завдяки технологіям під час зйомки та монтажу. Знімальний процес тривав більше 14 годин.
Фото: прес-служба